Wystrzałowy mikołaj 2 (Rocket Santa 2)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 21

Kategoria: Gry zręcznościowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 68292

Wystrzel mikołaja na jak najwyższą odległość, za zebrane w locie pieniądze kupuj ulepszenia.

Komentarze do Wystrzałowy mikołaj 2 (Rocket Santa 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
cmpunk 2013-01-01 12:04:32
[Użytkownik został zablokowany]
hudy202 2013-01-10 18:55:38 +3
@cmpunk: siema kryha
gra 50 na 50
Vinnie 2012-12-31 18:56:32
[Użytkownik został zablokowany]
Damian270901 2012-12-31 21:40:09 +24
wesołego nowego roku! :)
paktofonika_magik_rahim_xd 2013-01-19 23:23:30 +23
z
za
zaj
zaje
zajeb
zajebi
zajebis
zajebist
zajebista
zajebist
zajebis
zajebi
zajeb
zaje
zaj
za
z
niewiem poco som plusy ale mozeciedawac
1\1 fajna
x
xd
x
blazej8k 2013-12-14 20:53:45 +2
@paktofonika_magik_rahim_xd: niejest taka trudna ale jest 1 na 2 pr epicka jest taka jak opisałeś ale zapomniałeś dodać bardzo
unibreff 2013-01-02 09:38:57 +16
SMIESZNA GRA
miksergta 2013-01-08 20:07:01 +15
fajna
Kacperor 2012-12-31 22:41:32 +14
Wesołego Nowego Roku!A co do gry 5/5 :)
l_laypl 2013-01-05 16:51:57 +10
FAJNA 5/5
Vinnie 2012-12-31 18:55:30
[Użytkownik został zablokowany]
arti523 2013-01-01 18:10:27 +9
lubie jom fajna super 5/5
strikerus2000 2013-01-05 18:54:43 +7
super gierka i takie gry lubie xD
dawziom123 2012-12-31 21:46:17 +7
wpisz na fejsie ..Nowy Rok 2013 :3"
lajkuj i polecaj ;)
Sonny 2013-01-01 22:31:10
[Użytkownik został zablokowany]
dawziom123 2012-12-31 21:43:42 +6

A co do gry ... 5/5 super

kupa132 2013-01-06 20:08:33 +5
spodziewałem sie czegoś lepszego 3/5
avatar
anonim65 (*.*.111.65) 2013-01-01 17:30:06 +5
Świetna gierka 5/5
piotrekpolak2_ 2013-06-15 21:34:55 +4
zarombista gra
Hnon 2013-01-06 10:52:27 +4
I_laypl wyglonda jak edrzej
kupa132 2013-01-08 13:22:03 +4
@Hnon: "wyglonda" Really dumb idiot?
hajki9 2013-10-08 23:30:04 +3
będzie 3
demon336 2013-02-16 11:58:55 +3
fajna
Więcej
5.5/10 Fru! (2014), Dubbing PL premium Świetna bajka! Odlecicie ze śmiechu!

Logowanie